ساعت کاری 8:00 الی 18:00

تماس با ما:       09368580205  62999567

فیلتر آیتوک Aytok

صفحه اصلی > فیلتر آیتوک Aytok
اشتراک گذاری:


تحویل اکسپرس
خدمات پس از فروش
صدور فاکتور رسمی
مشاوره فنی

امتیاز کاربران 0 / 5. تعداد: 0

انواع فیلتر آیتوک Aytok ، فیلتر دیسکی آیتوک
توضیحات
نقد و بررسی

فیلتر آبیاری آیتوک aytok ، قیمت فیلتر آیتوک

در این مقاله به  انواع فیلتر آیتوک Aytok و مشخصات فنی اجزای تشکیل دهنده و قیمت فیلتر آیتوک  می پردازیم.

آبیاری نقش مهمی در کشاورزی ایفا می کند. نه تنها کیفیت محصولان وابسته به آبیاری مناسب و برنامه ریزی شده است، بلکه با بهینه کردن سبک آبیاری می توان از هدر رفت آب در این صنعت گسترده و رو به رشد جلوگیری کرد.

فیلتر آیتوک Aytok  در یک نگاه

این محصول متشکل از یک محفظه بزرگ که از چندین صفحه (دیسک) روی هم ساخته شده است که تمام صفحات متحد المرکز بر روی یک میله تعبیه شده اند. اساس کار فیلتر دیسکی نیروی گریز از مرکز است.

فیلتر آیتوک Aytok  دارای شیار بر روی سطح دیسک ها برای بهتر به دام انداختن علف های هرز ، جلبک ها و مواد آلی بوده و این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

نحوه عملکرد فیلتر آیتوک aytok filter به این شکل است که ورود آب از بالای دستگاه صورت گرفته و خروج آب فیلتر شده از پایین قابل مشاهده خواهد بود. لذا این محصول دارای پیچیدگی خاصی نیست.

اجزا تشکیل دهنده فیلتر آیتوک

ویژگی های فیلتر دیسکی آیتوک Aytok

با وجود نیاز به فشار آب بالا برای فیلتراسیون سیستم های بک واش دیسکی، فیلتر آیتوک Aytok  قادر به فیلتراسیون با فشار کم آب هم نیز می باشد. همین موضوع باعث می شود افرادی که در مناطقی با فشار آب پایین در حال کشاورزی هستند، به راحتی بتوانند از این محصول استفاده کنند.

 

مشخصات فنی فیلتر دیسکی آیتوک
 

عرضه فیلترهای دیسکی آیتوک با کمترین میزان خطا و در اندازه های مختلف 5 ، 30 ، 50 ، 100 و 130 میکرون در بازار صورت گرفته است. لذا مصرف کنندگان می توانند بر حسب نیاز خود اقدام به خرید فیلتر آیتوک Aytok  نمایند.

 

تقسیم بندی انواع فیلتر برند Aytok

این محصول از نظر عملکرد به دو دسته فیلتر دستی و فیلتر اتوماتیک تقسیم می شود. در کنار این دسته بندی، آیتوک این محصول را از لحاظ ساختار به دو دسته هلیکس و مدولار تقسیم کرده و برای هر نوع مدل هایی را طراحی و به بازار عرضه کرده است. علاوه بر فیلتر دیسکی آیتوک ، فیلتر شنی آیتوک Aytok نیز جزو محصولات با کیفیت و پر مصرف در سیستم های آبیاری و تصفیه آب استخر به شمار می رود.

ویژگی های فیلتر ایتوک

فیلتر Aytok مدل هلیکس

این فیلتر متشکل از پره هایی برای بهتر به حرکت درآوردن آب و درگیری بهتر با دیسک ها و در نتیجه قدرت فیلتراسیون بالا بوده و عملکرد بالایی دارد.

 

فیلتر Aytok مدل مدولار

این محصول مدت زمان شست و شوی کمتری نسبت به نوع هلیکس دارد. لذا درگیری کمتر بین آب و صفحات به دلیل عدم حالت چرخشی و در نتیجه قدرت فیلتراسیون کمتر نسبت به نوع هلیکس کاملا مشهود است.

فیلتر آیتوک در یک نگاه

اجزای تشکیل دهنده فیلتر آیتوک

شاسی نگهدارنده

سیستم بک واش

کارتریج

همزن فیلتر

صفحات سرامیکی

 

مشخصات فنی فیلتر هیدراهلیکس 

جنس بدنه: پلی آمید، کارتریج PP-PRGF

فشار کارکرد: حداکثر 8 بار

دمای کاری: 60 درجه سانتیگراد

قابلیت فیلتراسیون ذرات تا 125 میکرون

این نوع فیلتر آبیاری دارای عمر بالا نسبت به فیلترهای گالوانیزه (وجود کودهای شیمیایی باعث خورندگی فیلترهای فلزی می شود.)

جهت فیلتر کردن مواد بیولوژیکی و ذرات معلق از آب

دارای شیارهای فوق العاده باریک روی دیسک های پلاستیکی

دارای شیارهای متحدالمرکز و شیارهای ویژه سینوسی شکل مجهز به توربولاتور

فیلتر آیتوک Aytok نیاز به آب کمتر در فرآیند شستشوی معکوس نسبت به فیلترهای شن

نقش سیستم آبیاری

قیمت فیلتر آیتوک

جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت فیلتر آیتوک میتوانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدل های ارائه شده فیلتر دیسکی (هیدراهلیکس ) آیتوک به دو صورت هلیکس و مدولار به شرح زیر است :

 

فیلتر دیسکی آبیاری  آیتوک  PD2 سایز 2 اینچی

فیلتر دیسکی آیتوک PD3 سایز 3 اینچی

فیلتر دیسکی آیتوک PPD3 دو قلو سایز 3 اینچی

فیلتر دیسکی آیتوک PPD4 دوقلو سایز 4 اینچی

فیلتر مینی دیسک آیتوک MPD1 سایز 1 اینچی

فیلتر مینی دیسک آیتوک ¾MPD سایز ¾ قیمت فیلتر هیدروسیکلون آیتوک Aytok

وقتی صحبت از آبیاری زمین‌ های کشاورزی به میان می‌آید منظور ما آبی است که در مراحل مختلف کاشت، رشد و بهره‌برداری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای تأمین آب‌ های کشاورزی سه منبع اصلی وجود دارد: ( در ادامه با ماه همراه باشید تا با فیلتر هیدروسیکلون آیتوک Aytok و نحوه انتخاب آن و بررسی قیمت فیلتر هیدروسیکلون Aytok آشنا شوید)

آب شهری، آب چاه و آب‌ های سطحی. تأمین آب شهری برعهده دولت است اما در بخش کشاورزی این آب چندان در دسترس نیست، از طرفی دیگر تولید محصولاتی نظیر سبزیجات و صیفی‌جات به آب بسیار زیادی نیاز دارد و بسیاری از کشاورزان آب مصرفی مورد نیاز خود را از طریق آب‌ های زیرزمینی یا آب‌ های سطحی تأمین می‌کنند. در هر صورت چه از آب‌ های سطحی برای کشاورزی استفاده شود و چه از آب‌ های زیر زمینی استفاده کنیم، باید آن را پیش از مصرف تصفیه کرد تا اثر سوئی بر محصولات کشاورزی و همچنین تجهیزات نداشته باشد.

از جمله دستگاه‌های فیلتراسیون برای آب‌ها میتوان به دستگاه فیلتر هیدروسیکلون آیتوک Aytok اشاره کرد. برای آشنا شدن هرچه بیشتر با عملکرد و چگونگی کارکرد این دستگاه، در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی فیلتر هیدروسیکلون برند آیتوک Aytok

دستگاه فیلتر Aytok یک محفظه پلی آمید دارد که در داخل آن از چند صفحه که روی یکدیگر قرارگرفته‌ اند دیده می شود. روی این صفحه‌ ها شیار‌هایی ایجاد شده که به واسطه آن‌ ها جلبک‌ ها، علف‌ های هرز و دیگر ناخالصی‌ ها در میان آن‌ ها گیر کرده و تصفیه آب به این روش انجام می‌ پذیرد. این صفحات به صورتی که هم مرکز هستند برروی یک میله قرار داده شده‌ اند. Aytok یکی از برند های به نام ترکیه‌ ای بوده و از محبوبیت بالایی در میان کشاورزان برخوردار است. فیلترهای آیتوک برای انجام جدا سازی آب از مواد آلاینده و ذرات موجود در آن،  مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فیلترها با شیارهایی که فوق العاده باریک هستند و بر روی آن‌ها تعبیه شده‌ اند، ذرات و مواد بسیار ریز موجود در آب را از آن جدا می‌ کنند.

مزایا فیلتر هیدروسیکلون

انواع فیلتر هیدروسیکلون

فیلترهای آیتوک در چهار نوع فیلترهای شنی آیتوک، فیلترهای دیسکی آیتوک، فیلترهای توری آیتوک و فیلترهای هیدروسیکلون آیتوک به بازار عرضه می‌ شوند. فیلتر هیدروسیکلون آیتوک یکی از فیلترهای با بازدهی بالا از این کمپانی است.

زمانی که یک استخر داشته باشیم، آب را در استخر ریخته و سپس ذرات درشت آن ته نشین خواهند شد. اصلی‌ ترین دلیلی که استفاده از فیلتر هیدروسیکلون آیتوک را سبب می شود. جلوگیری کردن از خوردگی پره‌ های پمپ است. ذرات معلق، سنگ ریزه و ماسه بادی در بین پره‌ ها گیر افتاده و این امر باعث خرابی پمپ خواهد شد. هزینه تعمیر پمپ نیز بسیار بالاست.

مشخصات فنی مدل های فیلتر هیدروسیکلون Aytok

مدل
تخلیه(inch)
تخلیه هوا(inch)
دبی(m³/hour)
لوله خروجی(inch)
وزن(kg)
2020
¾
¾
20
22
2
2025
¾
½
30
23
2030
¾
½
40
25
3
2040
¾
½
60الی80
46
4
2050
2
1
120الی140
55
5
2060
2
1
160الی200
85
6

مزایا

  • جدا نمودن ذرات درشت شن درون آب
  • در دو نوع دستس و اتوماتیک عرضه می شود
  • از چند فیلتر هیدروسیکلون به صورت موازی می شود در سیستم های بزرگ استفاده کرد
  • جهت اطمینان از کارکرد به موقع بک واش می توان از نمونه بک واش اتوماتیک آن استفاده کرد
  • حداکثر دمای کارکرد 60 درجه سانتی گراد است
  • قابلیت جداسازی 70 الی 95 درصد از ذرات معلق سنگین تا اندازه بزرگتر از 0.75 میلی متری
  • عمری طولانی به دلیل پوشش الکترواستاتیک بدنه فیلتر هیدروسیکلون
  • بی نیاز از انرژی الکتریکی
  • هزینه اتصالات و لوله کشی کمتر به نسبت سایر فیلترها
  • عدم نیاز به پی ریزی

فیلتر هیدروسیکلون برند Aytok چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد فیلتر هیدروسیکلون بدین ترتیب است که آب از کناره دستگاه وارد یک محفظه استوانه‌ ای شده . و نیروی گریز از مرکز بر آن عمل کرده و آب را با سرعت زیاد به چرخش درمی‌ آورد. ذرات معلق از آب جدا و بر اثر وزن خودشان به سمت پایین حرکت می‌ کنند. سپس آب به محفظه مخروطی که در پایین فیلتر هیدروسیکلون قرار دارد وارد می شود . و از آنجا آبی که فیلتر شده است از بالای فیلتر هیدروسیکلون با فشار زیاد به سمت بیرون پرتاب می شود.

پس در واقع بدون نیاز به هیچ تجهیزات دیگری و صرفأ تنها با فشار یک پمپ چاه، آبی که حاوی ذرات معلق است. فیلتر می شود. پر واضح است که بعد از مدتی نیاز به تخلیه گرانول‌ها و ذرات شنی که در آنجا و در زیر فیلتر هیدروسیکلون جمع شده‌ اند می‌ باشد . که این کار توسط دریچه‌ های تخلیه صورت می‌ گیرد. ناگفته نماند که نحوه انتخاب این فیلتر هیدروسیکلون آیتوک Aytok کاملأ به دبی جریان ورودی بستگی دارد. فراموش نشود که سایز ورودی همیشه باید یک سایز بزرگتر از خروجی درنظر گرفته شود. تا ذرات فرصت ته‌نشینی داشته باشند.

فیلتر هیدروسیکلون آیتوک

فیلتر هیدروسیکلون برای چه صنایعی کارآمد است؟

کاربرد فیلتر هیدروسیکلون برای جدا سازی ذرات معلق موجود در آب چاه کشاورزی، همچنین برای استفاده در کارخانه‌ های شن و ماسه و برای به کار بردن در کارخانه‌ های کاشی و سرامیک می‌ باشد. از جمله مزایای استفاده از این فیلتر جداسازی ذرات شن درشت از آب و عرضه آن به دو صورت دستی و اتوماتیک می ‎باشد. دمای کارکرد این دستگاه 60 درجه سانتی‌گراد و فشار کاری آن 8 بار است. این فیلتراسیون توانایی جداسازی 70 تا 95 درصد ذرات و آلاینده‌ های سنگین و معلق موجود در آب را دارد. به فونداسیون و پی نیازی نداشته و هزینه لوله‌کشی و اتصالاتش کمتر از سایر فیلترها می ‎باشد.

در این مقاله به تشریح عملکرد و مزایای دستگاه فیلتراسیون هیدروسیکلون  Aytok پرداختیم. امیدواریم که به واسطه اطلاعات ارائه شده شما را در انتخاب هرچه بهتر یک دستگاه فیلتر مناسب راهنمایی کرده باشیم.

قیمت فیلتر هیدروسیکلون Aytok

برای اطلاع از قیمت فیلتر هیدروسیکلون Aytok با کارشناسان فنی مجموعه سازوکشت تماس حاصل نمایید.

قیمت فیلتر شنی آیتوک aytok

فیلتر شنی یک وسیله مهم برای تصفیه آب در استخر و جکوزی به حساب می آید. از این وسیله برای حوضچه های ماهی نیز استفاده می شود. انواع مختلف فیلتر شنی وجود دارد که در صنایع نیز دارای کاربردهای زیادی است. نمونه آن فیلتر شنی آیتوک Aytok می باشد.  ما در این مقاله به بررسی فیلتر شنی آیتوک Aytok و بررسی قیمت فیلتر شنی آیتوک خواهیم پرداخت.

فیلتر شنی آیتوک Aytok ساخت کشور ترکیه می باشد. کمپانی فیلتر آیتوک Aytok در ساخت محصولات با کیفیت و مقاوم معروف است. این محصول امکان فیلتر مواد و ذرات معلق در آب، تنواع جلبک و همچنین ذراتی که با چشم دیده نمی شوند را دارد.

کاربرد فیلتر شنی آیتوک

ویژگی های فیلتر شنی Aytok

این دستگاه امکان فیلتر در دبی بین 10 تا 80 متر مکعب در ساعت را دارد. همچنین حداکثر فشار قابل قبول برای این محصول 8 بار تخمین زده شده است. فیلتر شنی Aytok دارای مخزن شن بین 125 تا 400 کیلوگرم بوده و تا دمای 60 درجه سانتیگراد، عملکرد مناسب دارد.

جنس بدنه این محصول فلز بوده و در برابری ضربه و خوردگی مقاوم است. این بدنه فلزی با پلی استر رنگ شده است. همچنین در کنار رنگ از پودر الکترو استاتیک نیز بهره برده شده که مقاومت این محصول به اوج خود برسد.

 

کاربر فیلتر شنی آیتوک

از این فیلتر شنی می توان برای تصفیه آب استخر و جکوزی و همچنین صنایع پیچیده تر مانند کاغذ سازی، صنایع غذایی، پلاستیک و فولاد استفاده کرد. همچنین با توجه به مقاومت بالای آن در زمینه دما، می توان در سیستم های حرارتی و برودتی نیز کاربرد مناسبی داشته باشد.

فیلتر شنی Aytok امکان اسمز معکوس دارد. لذا از این امکان می توان برای پیش تصفیه استفاده کرد.

فیلتر شنی آیتوک

فیلتر شنی Aytok چگونه کار می کند؟

آب از سمت بالای مخزن وارد دستگاه می شود و از بین شن ها عبور می کند. گذر از بین شن ها باعث می شود که ذرات و ناخالصی ها بین دانه ها به دام افتاده، به نحوی که آب خارج شده از دستگاه، یک آب پاک و سالم باشد.

بعد از مدتی ذرات به دام افتاده در بین شن ها زیاد می شود و گذر آب را با دشواری همراه می کند. در این شرایط دستگاه امکان بک واش را فراهم کرده است. لذا آب با فشار زیاد در جهت عکس پمپاژ می شود تا همه ناخالصی ها از آن جدا شود.

 

کلام آخر

فیلتر شنی آیتوک Aytok یک انتخاب مناسب برای فضاهایی است که سلامت آب در آن دارای اهمیت بسیار بالایی است. این محصول دارای بدنه مقاوم بوده و در رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است. همچنین کیفیت آب خارج شده از آن بسیار استاندارد بوده، به نحوی که می توان از آن برای مصارف آشامیدنی بهره برد. در کنار همه موارد گفته شده، فیلتر شنی آیتوک Aytok امکان سهولت در کار را فراهم کرده است. لذا کار کردن با آن نیاز به تخصص پیچیده ای ندارد و هر شخصی به راحتی می تواند با این دستگاه کار کند.

قیمت فیلتر شنی آیتوک

برای اطلاع از قیمت فیلتر شنی آیتوک با کارشناسان فنی مجموعه سازوکشت تماس حاصل نمایید.

 

محصولات مرتبط

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

ایمیل شما منتشر نمی شود.


0 نظر درباره “فیلتر آیتوک Aytok

  • محمدب گفت:

    سلام قیمت فیلتر ابیاری ایتوک چقدره و هزینه ارسال به عهده شماست؟

    • مدیر وبسایت گفت:

      باسلام و احترام
      فیلتر های آیتوک مدلهای مختلفی دارن و قیمتشون با توجه به نوع مدل و نوع فیلتر (دیسکی یا توری) تعیین میشن برای راهنمایی بیشتر با واحد فروش تماس گرفته شود