ساعت کاری 8:00 الی 18:00

تماس با ما:       09368580205  62999567

آبپاش فضای سبز Irriline

صفحه اصلی > آبپاش فضای سبز Irriline
اشتراک گذاری:


تحویل اکسپرس
خدمات پس از فروش
صدور فاکتور رسمی
مشاوره فنی

امتیاز کاربران 5 / 5. تعداد: 1

قیمت آبپاش فضای سبز Irriline ایریلاین
توضیحات
نقد و بررسی

معرفی انواع آبپاش فضای سبز Irriline

در این مقاله سعی داریم به بررسی آبپاش فضای سبز Irriline بپردازیم. همانطور که می دانید،‌ نگهداری فضای سبز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین مواردی که در نگهداری فضای سبز می بایست همواره مورد توجه قرار گیرد، آبیاری است. آبپاش فضای سبز Irriline محصول کشور کانادا می باشد. محصولات این کمپانی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که آبیاری فضا برای آنان یک امر بسیار مهم تلقی می شود. شعار اصلی شرکت ایریلاین ارائه محصولات با کیفیت و مشتری مداری است.

تنوع بالا در محصولات Irriline

کمپانی ایریلاین محصولات متنوعی را طراحی و به بازار عرضه کرده است. این شرکت توانسته است محصولاتی از جمله انواع اتصالات، آب پاش‌ها، انواع فیلترهای مورد نیاز در زمینه کشاورزی و همچنین لوله‌ های آلومینیومی و پلی اتیلن را تولید کند. لذا می توان گفت که ایریلاین تمام احتیاجات را برای آبیاری کشاورزان و باغداران برطرف کرده است.

دسته بندی آبپاش فضای سبز Irriline

آبپاش فضای سبز Irriline در چند دسته تولید و به باغداران و کشاورزان عرضه شده است. این محصولات از نظر فضای مورد استفاده به دو دسته باغبانی و زراعی تقسیم بندی می شوند. از نظر جنس محصولات در دو دسته برنجی و پلاستیک تولید شده و همچنین از نظر عملکرد دارای آبپاش های تنظیمی و ضربه‌ای هستند. لذا می‌توان محصول مورد نظر خود را طبق نیاز خود انتخاب کرده و استفاده نمایید.

آبپاش فضای سبز Irriline، متناسب با نیاز مصرف کننده

به طور معمول آبپاش های باغبانی ضربه ای ایریلاین که از جنس برنج هستند، هم به صورت تمام دور و هم به صورت  ضربه ای تولید می شوند. تمام دورهای آن در دسته  IR-20، IR-30AL، IR-30 و  IR-32 قرار دارند. همین دسته دارای مدل‌های تنظیمی IR-25 و IR-33 هستند.

آبپاش های زراعی که از جنس برنج ساخته شده و در دسته آبپاش های ضربه ای قرار دارند، دارای مدل تمام دور IR-30 ، IR-30L، IR-32، IR-35 و IR-40 هستند. نوع تنظیمی این دسته  IR-33 و  IR-40-PC هستند.

آبپاش فضای سبز Irriline دارای دسته بندی با عنوان زراعی هستند که از نوع ضربه‌ای ساخته شده و جنس آن پلیمری و یا به اصطلاح پلاستیکی می باشد. مدل تمام دور آن IR-36 است.

ایریلاین برای کسانی که به دنبال خرید آبپاش باغبانی ضربه ای از جنس پلاستیک هستند، محصولاتی را تولید کرده است. محصولات تمام دور آن IR-22 و IR-36 و مدل تنظیمی آن IR-Junior است.

کلام آخر

اگر ادعا کنیم که آبپاش فضای سبز ایرلاین همه نیازهای کاربر را در نظر گرفته و برای آن پاسخی درخور دارد، دروغ نگفته‌ ایم. چرا که تنوع محصولات ایریلاین آن قدر بالاست که توانسته است سهم بالایی از فروش محصولات آبیاری کشاورزی را به خود اختصاص دهد. این محصولات نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورها دارای طرفداران زیادی است. لذا ایریلاین در کشورهای بسیار زیادی دارای نمایندگی بوده و چرخه ارائه محصولات با کیفیت آن در همه نقاط جهان ادامه دارد. لذا اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید، آبپاش فضای سبز Irriline یک انتخاب مناسب برای شماست.

محصولات مرتبط

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

ایمیل شما منتشر نمی شود.